maanantai 5. syyskuuta 2011

5.9

moikkelis! 

Taas on vähä tää kirjottaminen jäänyt, mutta siis oikeestaan ei oo tapahtunu yhtää mitää. Viikonloppu meni harkoissa, mutta eipä mulla oikee muuta ois ollukkaa. viim viikko on ollu nii synkee satanu vaa vettä melkee joka päivä. Tänää sitte meinasin taas myöhästyy harkoista, mut kiitos empun joka soittaa mulle ja herättää mut ja iskulle jotka otti mut kyytii ja vei treeneihi :) Huomen ois taas 8.15 kohti kouluu ja mä oon täällä bloggerissa vieläki säätämässä ton bannerin kanssa, koska se vanha rupes tympimää. Mitä mieltä ootte siitä? mutta tässä vähän kuvia mun tän päivän hius värkkäilystä ja viimeviikon kuvailuista.






se pääs vähä lerpsahtaa ku lähin kiirel makuunii ja rupesin siin matkal tappelee ton letin kanssa.
                                                     ♥: Nessie

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi!