maanantai 5. syyskuuta 2011

trololo

Tää päivä alko heti sillä että nukuin pommiin, mut myöhästyin onneks vaa 15 min. Opintotuki ja ruokakorvaus rahat tuli, jejeee! Joten sen kunniaks päätettii olla menemät koulun ruokalaa Ennin kaa ja mentiin syömää Entressen Kotipizzaan, nam ja mun kieli palo :( Oon ollu koko päivän tosi väsyny ja päätin sit torkahtaa bussissa, koska mun matka kestää 35 min. Olin syväs unes ku joku tökii mua ja säikähän tosi paljon, kunnes avaan silmät ja nään ku saara vaa hykertelee siin mun vieres, joten kiitos vaa viel kerran sydärist. <3

Sit pääsin kotiin ja päätin lähtee Juulian kanssa selloo jos sitte näin mun rahatilanteen ja se salli mun ostaa itelleni Laukun jota olin katellu jo jonkin aikaa ja se onkin siinä mun autum season- pakko saada postauksessa, mut en ottanukkaan sitä ruskeeta vaan beessin. Mentiin sitte lopuks Juulian kanssa Robert Coffeeseen jossa tilasin taas vaihteeks italian soodan. Sitte vielä juoksin pää kolmantena jalkan bussiin jossa emppu ja monski mua jo venaski ja mentiin yllätys yllätys mannin mäkkäriin. Siellä myrtsis sit vaa hengattii ja otettii kuvia. :)  Huomen se ois mäkkäri  with hottis stepit. jote se on adios! 


peach, naam!

Juulia ♥


I whip my hair back and front...

Täs on mun kehis kaverit Empsu ja Monski ♥

Moonan meille tarjoilema loppukevennys! 

♥ by: nessie

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!