maanantai 19. syyskuuta 2011

Do it like a dude

Vihdoin suht terve, jee! Tää päivä on menny siihe et olin Emilian, Laun ja Ellun kaa sellos vähä kaupoil. Ei mulla oikeestaa ollu mitää ostettavaa paitsi farkut joitten ettiminen on vaikeeta, koska mun jalata on kehari mittaset kaikki lahkeet nilkan yläpuole ja mulle viel myyjä sano ginas et niitten kuuluu olla sellaset... joo ymmärrän jo lahje on nilkan kohal mut mul on 10 cm nilkan yläpuolel tilaa lahkeen alla, ei näyttäny kovin kivalt. Etittiin Gina ja h&m läpi kunnes mentii Carlingsii, koska ellul oli sielt farkut ja ne on sellasii pitkii mut silti sopivi mulle lantiosta ja siellähän vidoin oli ne perfect jeans :) Enhän mä sovittanukkaa sitä enne ku varmaa 10 tai useempiiki farkkui.

Sitte mentiin Picnikkii juomaa smoothiet ja hengailtiin siellä, kunnes lähettii empun kaa himaa joskus vähä enne 6 :) Sit tulin himaa ja nukuin puol 18.30 - 22 päiväunet taas, täs on tullu joku tapa. Sit heräsin ja rupesin kattoo äitin kaa Vettä elefanteille jonka kyl katoin jo yks päivä netistä, mut nyt kerran ku ostin sen ni piti se nyt kattoo ja se on oikeesti hyvä, jos ette oo viel nähny ni suosittelen! 

mut mä lähen varmaa tästä tutimaa ku huome ois taas 8.15 oltava koulus, öitä! 


ellu ♥

lau♥


emppu ja ellu ♥


retut :)
perfect jeans

3 kommenttia:

  1. kolmanneks vika kuva on ihana♥ ja hei lisää mun blogi sun lukemistoon: http://cherrywar.blogspot.com (; et oo mun lukija vielä !

    VastaaPoista
  2. cherry: hihi, oon kyl ollu sun kaikkkien blogien lukija:s

    VastaaPoista
  3. onks sulla joku vitun tauti vai miks oot noin vitun siima?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!