tiistai 30. elokuuta 2011

Feel Good






Moona ♥

Oli taas tälläne ihan perus päivä, paitsi et tää on mun kaikista koulupäivistä lyhyin meen 13.15 ja pääsen 15.00. Joten aamul on aina iha rutkasti aikaa sekoiluun ja hengailuun peiton alla. Heräsin siinä sit josku 10 aikaa ja vaa jäin kattoo sänkyy telkkarii ja siinä 12.15 lähin kouluu ja meil oli koko päivä vaa psykaa ja meil on ihan paras opettaja! Menin sit himaa ja mama oli tehny mulle nanna ruokaa kanaa ja riisii, nam. Moona soitti mulle ja pyys mua sen mukaa selloo ostaa sille kenkii ja se löyski sielt valkoset parus tennarit, mut ne oli liian isot :( Sit käytiin vähä katelee talvi takkei ja muutenki kierreltii. Ens viikol vois mennä vaikka sen takin hankkimaa, mutta mä lähenkin tästä nyt suihkuu, kattoo telkkuu ja juomaa teetä! moido

                    

♥Nessie

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!