tiistai 16. elokuuta 2011

back to school 1

Tänään olin vähän ostelemas koulutarvikkeita Emilian ja Moonan kanssa ja sit viel illemmalla käytiin kiertelee kaupat mamman kanssa,lataa mun dösäkorttiin aikaa ja ostaa nassun pesu tarpeita apteekista. Huomen ois treenie jälkee tarkotus mennä jumboon jos kerkee, ei taida ku treenit loppu 19.15. Tänäänkin heräsin hienosti 13.00 joten torstai aamun 7 herätystä odotellessa :s




Syväpuhdistava geeli 8e
täsmähoito geeli 7e
päivävoide 10e
+
Anttilasta toi ananas-passion voide 4e
ja
Kukat cubus 1.50e
ps. tässä video mun tanssi taidoista! ♥

♥:nessie

2 kommenttia:

  1. koulutarvikkeiden ja mömmöjen ostaminen on parasta. ei tarvii sovittaa ja aina löytyy ihania♥ ja mä tiedän KAIKEN sun tanssitaidoista ;--) pus !

    VastaaPoista
  2. cherry: hih, no eiks toi nyt oo ihan mun tyyli tanssii?:o ja nii on ja voisin ostaa vaikka mitä mömmöi ja koulutarvikkeita ne on ihania :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!