perjantai 11. marraskuuta 2011

haaste

Ompas taas viime postauksesta vierähtäny, mutta kamera on aina ollut muualla kun ois voinu kuvailla, mutta viikonloppuna teens sitten kaksikin postausta 


+ nyt on pakko hehkuttaa että oon ihan täpinöissä, koska ens viikon la se ois sitte lähtö kohti berliiniä 4 viikoks. :) 


- kiitä tunnustuksen antajaa
- kerro itsestäsi kahdeksan satunnaista faktaa
- laita haaste eteenpäin kahdeksalle bloggaajalle!


kiitos tästä anttu ja anniinalinnea! :) 



ja haastan ne jotka tätä nyt ei oo tehny vielä! :)



1 harrastan muodostelmaluistelua ja muokkaa oon harrastanu sellaset 10 vuotta ja luistelun alotin joskus 4-vuotiaana... mun joukkueen nimi on hot steps :) 

2 Olen vampyyri fanaatikko :D 

3 Mulla ei oo sellasta parasta kaveria,mutta 5 hyvää ystävää!

4 Vihaan aamuja, koska en jaksais millään herätä ja mulla pitää olla vähintään 3 herätystä, että herään. 

5 Oon Espoon Omniassa liiketalouden linjalla eli musta tulee merkonomi.

6 mä vihaan salmiakkia ja rakastan suklaata ja hedelmä karkkeja...

7 kohta on joulu ja mun b-day täytän 18 


8 ja valvon aina liian möhään, mutta mä tykkään olla yöllä hereillä ku muut nukkuu.

4 kommenttia:

  1. Ketkä on sun 5 hyvää ystävää? :)

    VastaaPoista
  2. ano: en rupea blogissa luettelee, mutta veikkaan että ne jotka mut tuntee ni sen tietää ja mä en yleensä laita mun kavereita mihinkään järjestykseen, et joku on se paras, mutta mulla on muutamia lapsuuden kavereita joiden kanssa on koettu kaikkee joten ne tuntee mut aika hyvin joten ne kuuluu tohon viiteen, mutta on mulla myös muita hyviä kavereita.

    VastaaPoista
  3. Hihih kiitos valtavasti :) Tämmöset haasteet on kivoja ku tuntuu et jollain taval pääsee pintaa syvemmälle :) Oikein kiva postaus siis !

    VastaaPoista
  4. marta: hih kiva ku tykkäsit, tää mun blogi saa sit huomen vähä elämää, ku lähen berliiniin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!