perjantai 2. maaliskuuta 2012

one thing

moi! 

Taas tuli pidempi tauko tähä kirjottamiseen, mutten oikee nyt oo ollu himassa ollenkaa pyöriny ympäri pääkaupunki seutua. En oikee enää viihdy kotona ollenkaa ku oon hetkenki tekemät mitään ni rupee ahdistamaa. 

Ja siihen oikeeseen postaus aiheeseen, eli mun "railakkaisiin" viikonloppuihin. Elikkä olin tossa parisen viikonloppua sitten viettämässä mun iki ihanan Millani syntymä päiviä Salossa ja lopussa hieman kuvia sieltä. Sitten taas olin Annin, Topin ja Janin kanssa Tivolissa ja Baarikärpäsessä ja Jani tarjos. Oliha sitä tosi kiva tutustua nyt vihdoin sitten Annin poikaystävään. 


Synttärisankari! 


Baarikärpänen with Anni

♥: Nessie

1 kommentti:

  1. Millalla on ihana mekko ! Ja toi sun toppi on upea. Sopispa mullekin tollainen.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!