torstai 9. helmikuuta 2012

koulustressiä ja treenejä

moikkelis!

Nyt päätin tosiaan hieman panostaa blogiini jos siitä rupeaisi jotain muodostumaan. Tänään oli ensimmäinen pv koulussa pitkän sairasloman jälkeen ja aika paljon siellä oli mulle tekemistä (muutama 10 monistetta). Mä kun halusin kouluun enpä enään. Sitten vielä se etten voikkaan pitää mun hiihtolomaa muiden kanssa samaan aikaan. Sattumoisin en voikkaan aloittaa mun työssäoppimista jo ensi viikolla koska niillä on niin paljon palaverejä ja neuvotteluja nyt joten mun hiihtoloma onkin ensiviikolla ja ku mulla oli jo kaikkee suunniteltuna lomaksi.. no ehkä mä saan sumplittua asiat nii et saan viettää kivan päivän mun tyttösten kanssa tallinnassa, mutta pistää kyllä harmittamaan. Piti lähteä äidin mukana maalle moikkaamaan meijän sukulaisia ja ystäväperhettä, mutta nyt sitte kaikki menee iha mönkään.

Tänään panostin pitkästä aikaa meikkiini tai no oikeestaan melkeen ekaa kertaa mä oom oikeesti tosi laiska meikkaaja ja siltä lopputulos usein näyttääkin. hyvä kun välillä edes huomaan onko toisessa silmässä ripsiväriä vai ei! Mun vaate kriisi niille synttäreille vaan kasvaa, mutta on mulla jo pari asukokonaisuutta jo mietittynä vielä pitäs löytää jotkut kivat kortut ja ginasta löysinkin kivoja koruja ja paidan, mutta en raaskinut ostaa.. mikä mua vaivaa ostan aina kaikkee turhaa enkä ees mieti mut sitten ku löydän kivan paidan rupean miettimään kamalasti rahojani vaikka paidan hinnan saatan ihan hyvin tuhlata esim. syömässä.



love nessie



1 kommentti:

  1. Kirjoittele useammin ! Oot tossa kuvassa ihan sika söpö. (Sika, hih.) Mulla taas on ihan toisinpäin, mä en millään raaskis ostaa ruokaa, vaikka ois nälkä, mutta kaikkee pientä, kuten vihkoja, koruja yms. lähtee mukaan varsinkin, jos on aleja. läpälfgoökjökjökjöjk yeah u got it? Naamaillaan just toisillemme web-kameralla ja oot ihan älyttömän kaunis. Muista se. Love, Katri

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!