maanantai 3. lokakuuta 2011

mökkitie 2

Lauantaina siis lähdettiin äidin kanssa meijä perhetuttujen mökille joskus 10 aamulla ja oli hauska nähä andreastaki ku olin nähny sen viimeks sillon ku olin 6. Koko auto matkan Andreas puhu mulle vamppyyreist ku se näki mun huonetta vähä ja tää ei ees oo paha ehk kaks niihi liittyvää julistetta mut nii ainaki matka meni nopeesti. Sit peril mua ootti lämmitetty sauna ja Danai jonka kaa kuvailtii, syötii, höpötettii ja katottii telkkarii + kuntoiltii :) Mä otin jopa päikkärit ku olin nii väsyny rankka perjantai? ehei! Sitte seuraavan aamun lähetti käymää lahessa vähä kaupoil ja voisin huomen kuvailla niitä tänne blogii. Adreaksel tais mennä mun ja danai höpötyksee hermot + noitte kahe sekoiluun...meijän äitien!

Nytte meen tonne vähä lukee matskuu ja kattoo parit salkkarit ja tvd:n ja sit nukkumaan, öitä! 


väsynyt! 

Pikkis!

Danai ♥
Nerppa!








♥ nessie

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi!