tiistai 9. lokakuuta 2012

Live While We're Young





Taas on aikaa vierähtäny "tovi"... Mutta täällä taas ja koitan nyt ruveta ainaki joka viikko postata jotain.. Tyhjiä lupauksia, toivottavasti ei! 

Paljon on tapahtunu valmistumisen jälkee, sillä oon saanut töitä,  oon onnellisesti parisuhteessa, Oon saanu paljon uusia kavereita ja oon alottanu autokoulun. Jotenki tuntuu et oon aikuistinu täs 3 kuukaudes enemmän ku koskaan. Jossain vaiheessa pitäs miettii muuttoo omaan kämppään kaverin kanssa ja no jatkaa elämää. Välil kaikki tuntuu nii arkiselta,  mut oon onnellisempi ja voin nyt paremmin ku koskaan.


muru ♥









                                            nessie

1 kommentti:

  1. Ällö minä !! Ja vanhat hiuksetki ! Mut oot söpö ja ootte ällöjä apinoita ja waah <333

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!